Skocz do zawartości

Testy CS:GO Moda || Konkurencja dla Krwiopijcy


GeDox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, kończę pisania podstawki CS:GO moda jako konkurencja dla Krwiopijcy. Dlaczego tak? Nie lubię monopolu... i tandety. Teraz co nie co o samym skrypcie. Twój limit na skiny to około ~200, a nie 6 na skrzynie.. jak gdzieś tam. Ilość skrzyń nie jest limitowana. Skrzynie to pojedyncze pliki (katalog /addons/config/csgo/skrzynie) o przykładowej nazwie 0_testowa.cfg, 1_testowa.cfg (pierwsza cyfra to ID skrzyni, po podłodze Twoja nazwa). Przykładowa zawartość pliku:

 

;Pierwsza linia to nazwa skrzyni
Nazwa Skrzyni
;Druga linia to cena skrzyni
1
;Trzecia linia to cena klucza
2
;Tu już są skiny
;ID SKINA | WID BRONI | NAZWA BRONI | MODEL BRONI | ILOŚĆ LOSÓW
0 17 "Glock18 | Fire Elemental" "models/csgo/v_ff.mdl" 9
1 29 "M9 Bayonet" "models/csgo/v_bayonet.mdl" 1
 

 

O co chodzi z ilością losów? Już tłumaczę na przykładzie. Ta skrzynia ma 10 losów, więc przy losowaniu skórki z tej skrzyni będzie losowana liczba w przedziale 1-10. Jeśli zostanie wylosowana liczba w zakresie 1-9 to gracz dostanie skin o ID 0, jeśli liczba to 10, gracz dostanie skin o ID 1. Koniec z pseudolosowaniem typu:

 

if(los == 0) return skin_0;
else if(los == 1) return skin_1;
else if(los == 2) return skin_2;
 

 

Dane o graczach zapisywane są zapisywane LOKALNIE NA SERWERZE (plik addons/config/csgo/csgo.db), mod łączy się z tylko z jednym IP (licencja). Nie wykorzystuję AMXBansa, ani pliku sql.cfg. W wersji .AMXX dostajesz tylko silnik moda i silnik sklepu, resztę (tj. przekazywanie, obsługa sklepu et cetera) dostajesz jako kod źródłowy. Dla nieujednolicenia serwerów dostajesz skromne (niebawem zostanie rozbudowane) API:

 

enum {
    GIFT_TYPE_SKIN,
    GIFT_TYPE_CASE
}

// Gdy gracz wybierze opcje 'przekaż'
forward OnPlayerGift(id, itemid, gift_type);

// Zwraca najwyzszy numer skina
native csgo_highest_skinid();

// Zwraca najwyzszy numer skrzyni
native csgo_highest_caseid();

// Sprawdza, czy dany skin istnieje
native csgo_valid_skinid(skinid);

// Sprawdza, czy dana skrzynia istnieje
native csgo_valid_caseid(caseid);

// Ustala ilość danego skinu dla gracza
native csgo_set_skin_amount(id, skinid, amount);

// Pobiera ilość danego skinu dla gracza
native csgo_get_skin_amount(id, skinid);

// Ustala ilość danej skrzyni dla gracza    
native csgo_set_case_amount(id, caseid);

// Pobiera ilość skrzyni dla gracza
native csgo_get_case_amount(id, caseid);

// Pobiera ilość kluczy danej skrzyni dla gracza
native csgo_get_key_amount(id, caseid);

 

Jutro podeślę screeny Czemu piszę ten temat? Potrzebuję 2-3 testerów, którzy posiadają własny serwer i zaplecze ze średnią ilością graczy (by wyłapać wszelakie błędy). Co oferuję w zamian? Dożywotnią licencję.

@edit

W tekście mogą występować błędy, jest godzina 3:52...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Boziak. napisał:

Chętnie się zapisze na testy

Tapatalk
 

Napisz do mnie na email

Screeny:

http://imgur.com/a/QlSEg - logowanie

DxZ7I5A.jpg - logowanie ciąg dalszy; mały błąd z czatem, już poprawiony ;)

rvtPNWk.jpg - główne menu dostępne pod /menu

WVdwgEx.jpg - posiadane skrzynie

NH86Ayf.jpg - informacje o danej skrzyni

KslBbMp.jpg - posiadane skiny

YzL5uW2.jpg - informacje o skinie

uPccjQ5.jpg - losowanie skina (klawisz 4 przy skrzyni), zmiana skina

Zawartość pliku csgo.cfg:

csgo_enable "1" // Włączony? (0/1)
csgo_prefix "[CS:GO]" // Prefix wiadomosci

csgo_open_enable "1" // Otwieranie skrzynek (0/1)
csgo_open_case_percent "100" // Ilość % szansy na jakikolwiek drop

Zawartość pliku skrzynie/0_testowa.cfg:

;Pierwsza linia to nazwa skrzyni
Nazwa Skrzyni
;Druga linia to cena skrzyni
1
;Trzecia linia to cena klucza
2
;Tu już są skiny
;ID SKINA | WID BRONI | NAZWA BRONI | MODEL BRONI | ILOŚĆ LOSÓW
0 17 "Glock18 | Fire Elemental" "models/csgo/v_ff.mdl" 3
1 29 "M9 Bayonet" "models/csgo/v_bayonet.mdl" 6

Zawartość pliku skrzynie/1_inna.cfg:

Nazwa Skrzyni2
3
4
2 22 "M4A1 - Nuclear" "models/csgo/m40.mdl" 3
3 29 "Bayo fade" "models/csgo/v_bayo_fade.mdl" 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, GeDox napisał:

O co chodzi z ilością losów? Już tłumaczę na przykładzie. Ta skrzynia ma 10 losów, więc przy losowaniu skórki z tej skrzyni będzie losowana liczba w przedziale 1-10. Jeśli zostanie wylosowana liczba w zakresie 1-9 to gracz dostanie skin o ID 0, jeśli liczba to 10, gracz dostanie skin o ID 1.

ale to nadal pseudolosowanie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TrzyRazyZero napisał:

ale to nadal pseudolosowanie xD

Czepiasz się

54 minuty temu, hi?! napisał:

Zapisuje się!

6 minut temu, MateuszCode napisał:

Chętny jestem

Zapraszam na maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AndrzejGolota1 napisał:

Chetny.

 

Nie lubie kupy, czyli tego kriwopijcy, ja pierdziele to jest juz dziecinne... 20 zl miesiecznie za cos co juz kazdy ma to jakies zarty. Chetnie, bardzo chetnie zakupie. Cena nie zna roli, w tym momencie.

Póki co nie ma mowy o kupnie, nie jestem pewien co do niezawodności. Potrzebuje testerów, jeszcze żaden nie napisał na email

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×