Skocz do zawartości

Towarzystwo w zawodówce. Czy można poznać fajnych ludzi?


airma
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ARISovsky,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Słuchaj głupot to zawsze będziesz sama. Tam są normalni ludzie, a gadanie, że tam idzie sama patologia to głupie teksty dekli, którzy myślą, że chodzenie do najsłabszego liceum daje im prestiż i bycie lepszym. Zawodówka daje zawód, nie każdy może sobie pozwolić na wieloletnie studiowanie, są osoby, które chcą pomóc rodzicom finansowo albo po prostu chcą już iść na swoje. 

Edytowane przez Niebieska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Znam osobę co miała najlepsze oceny w gimnazjum, konkursy ogólnopolskie itd., a i tak poszła do zawodówki. Powód? Zawsze chciał być mechanikiem, bo miał zamiłowanie do motoryzacji. Sam jestem po szkole zawodowej i widziałem różne zachowania w szkole niezależnie czy to była zawodówka, czy technikum. Nie raz w liceum masz gorszą patologię niż w zawodówce, bo dzieci czują się od kogoś lepsze, bo czują prestiż nad kimś jak to napisała Niebieska. Czy to liceum czy zawodówka, zawsze znajdzie się ktoś, tak jak to nazwałaś "patol". I tu jest właśnie jest podział, na osoby, które idą do zawodówki poodwalać cyrki i osoby, które nie potrzebują iść do liceum bo i tak nie chcą iść na studia, a mają zawód i pracę. To czy poznasz fajne osoby to już zależy od losu na jakie osoby trafisz bo tego nikt nie wie. Jak nie poznasz w szkole, to poznasz w pracy. Życie pisze różne scenariusze, ale najważniejsze to robić to co "ja" chce, a nie patrzeć na zdanie innych osób.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Podobna zawartość

    • Czy jak na maturze jest zadanie "Odwołaj się do tekstu kultury" to moge podac film youtubera? No bo to jest tekst kultury 😄 bedzie dobrze?
    • Hej. Jest w Polsce bezpłatne lub płatne liceum dla dorosłych? Zaoczne, w weekendy w trybie online (Zdalnie przez komputer) Szukam i szukam, ale kilka stron wydaje mi się podstawionych a praca w tygodniu i 3 lata liceum co dwa tygodnie ostro zajedzie mój organizm a mam od dłuższego czasu problemy ze zdrowiem i nie mogę sobie pozwolić na jego wyniszczanie bo wiadomo jak się to kończy.
      Chodzi mi o uzyskanie wykształcenia średniego, matury nie dam rady zdać bo zawsze byłem "głąbem" jestem po 3 letniej zawodówce, nigdy nie kiblowałem. 
    • Cześć. Dzisiaj trochę nauki języka angielskiego 🙂. Opiszę jak najprościej się da budowę czasu Present Simple czyli czasu teraźniejszego prostego. Dodam kilka przykładów, aby wszystko było zrozumiałe.
      Present Simple: konstrukcja zdania twierdzącego
      Ogólna konstrukcja zdania twierdzącego w czasie Present Simple jest bardzo prosta i wygląda następująco:
      Osoba + czasownik + reszta zdania
      I work in a factory. She works in an office. He works in an corporation. Present Simple: odmiana czasownika regularnego
      Czasownik w języku angielskim odmienia się przez osoby, tak samo jak w innych językach. Na szczęście, w przypadku języka angielskiego w czasie Present Simple jest to wyjątkowo proste. Musimy pamiętać jedynie o dodanie końcówki-s w trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      Oto przykłady jak zachowuje się zdanie w różnych osobach w czasie Present Simple. Jak widać, nic nie musimy zmieniać oprócz dodania do czasownika końcówk -sw trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      I work in a factory. You work in a factory. He works in a factory. She works in a factory. It works in a factory. We work in a factory. They work in a factory. Jeśli czasownik kończy się na -o, -ch, -sh, -ss lub -x musimy dodać końcówkę -es.
      watch - watches go - goes Przykłady:
      I go to the movies. - Ja chodzę do kina. She goes to the movies. - Ona chodzi do kina. ( 3 osoba) Jeżeli czasownik kończy się na spółgłoskę -y, w 3. osobie liczby pojedynczej musimy zamienić -y na -ie i dopiero dodać końcówkę -s. Takie czasowniki to np. to study, to cry, to try.
      I study. - Ja się uczę. He studies. - On się uczy. ( 3 osoba dlatego ies) I cry. - Ja płaczę. She cries. - Ona płacze. ( 3 osoba) I try. - Ja próbuję. It tries. - Ono próbuje. ( 3 osoba) Present Simple: konstrukcja zaprzeczenia
      Język angielski wymaga czasownika posiłkowego do/does również do konstrukcji zaprzeczenia (negative). Dodatkowo do tworzenia przeczeń używane jest angielskie słówko not.
      Osoba + do/does + not + czasownik + reszta zdania
      I do not have a computer. She does not go to school. Podobnie jak w pytaniach, w 3. osobie liczby pojedynczej używamy czasownika posiłkowego does.
      do + not = znaczy to samo co don’t does + not = znaczy to samo co doesn’t Present Simple: konstrukcja pytania
      Do/does + osoba + czasownik + reszta zdania
      Do you like chocolate? Does he play football? Present Simple: czasownik to be
      Czasownik to be (być) jest czasownikiem nieregularnym i odmienia się przez osoby. W czasie Present Simple odmienia się w następujący sposób:
      I am You are He is She is It is We are you are They are Konstrukcja zdania twierdzącego z czasownikiem to be
      Osoba + to be + reszta zdania
      She is a doctor. Jack and Emma are hungry. I am in the park.
    • Cześć. Dzisiaj opiszę jak sprowadzić ułamek do wspólnego mianownika. Postaram się wytłumaczyć to jak najprościej się da. Dodam też kilka przykładów.

      Przykłady sprowadzania ułamka do wspólnego mianownika
      Weźmy taki ułamek: 1/6 i 3/7
      Najpierw mnożymy mianowniki przez siebie.
      6*7 = 42. Otrzymaliśmy liczbę 42 która jest naszym wspólnym mianownikiem. Brakuje nam jeszcze licznika.
      1/6 = BRAK/42
      3/7 = BRAK/42
      Aby uzyskać licznik musimy rozszerzyć (pomnożyć) liczniki tak aby zgadzały się one z mianownikiem. Czyli mnożymy na odwrót mianownik z licznikiem.
      1*7 = 7
      3*6 = 18
      1/6 * 7/7 = 7/42
      3/7 * 6/6 = 18/42
    • Witajcie. W poprzednim temacie opisałem w jak najprostszy sposób na czym polega skracanie ułamków. Dzisiaj opiszę na czym polega rozszerzanie czyli inaczej mnożenie ich. Reguła jest odwrotna do skracania czyli zamiast dzielenia, mnożymy licznik i mianownik przez tę samą, możliwie najmniejszą liczbę.

      PRZYKŁADY ROZSZERZANIA UŁAMKÓW
      Wykonujemy rozszerzenie ułamka. My decydujemy przez jaką liczbę chcemy pomnożyć licznik i mianownik. Dajmy na to liczba „6”.
      3/4 * 6/6 = 18/24
      2/3 * 2/2 = 4/6
      Co to jest iloraz? Iloraz mówi nam Ile razy, dana liczba może występować w liczniku i mianowniku.
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×