Mr Guze 0 Napisano 9 Marca Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Marca Witam , mam problem z moim routerem TP-LINK AC1750 Archer C7 otóż ogólnie sprawa wygląda tak ,że podczas normalnego korzystania z Internetu wywala wszystkie porty LAN oraz WAN, a jak już wróci wszystko do normy po dłuższej chwili nie mam dostępu do niego nawet poprzez ip które podane jest od spodu. Jakieś pomysły ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się