Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

W czym napisać panel gracza do GTA San Andreas MultiPlayer?


Rekomendowane odpowiedzi

HTML+CSS,PHP,JS a i połączenie MySQL to SQL jeszcze zależy na jakiej zasadzie ma działać czy integracja z silnikiem forum czy osobna rejestracja :). 

300-500zł i masz panel ☺️

Edytowane przez XwReK
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy co chcesz by w tym panelu można było robić, jeśli po prostu jest to zwykły dodatek coś jak profil na forum to php a jeśli ma coś w grze zmieniać czy coś to pewnie jakiś plugin do samego serwera musiał by być żeby to połączyć jakoś razem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Rysiek napisał:

Zależy co chcesz by w tym panelu można było robić, jeśli po prostu jest to zwykły dodatek coś jak profil na forum to php a jeśli ma coś w grze zmieniać czy coś to pewnie jakiś plugin do samego serwera musiał by być żeby to połączyć jakoś razem.

No to jeszcze pawn wchodzi w grę i pluginy typu mysql.so, lib.so czy jakoś tak od biblioteki bazy danych : d. 

Kiedyś na pawno był temat jak zrobić taki panel ale od kiedy forum padło zostało tylko rosyjskie a noi ENG dla developerów na sa-mp.

Poszukaj pod hasłem pisanie panelu gracza samp

Mi od razu wyskoczyły linki z GTAO z panelem do pobrania tylko trzeba posprawdzać czy linki aktualne i zapewne będzie trzeba go przerobić pod swoje potrzeby :). 

Edytowane przez XwReK
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

W czym piszę się panel gracza, w moim przypadku do san andreas multi player?

Frontend  HTML/CSS opcjonalnie JS ( o ile chcesz jakieś animacje etc. na stronie ) 

Backend  PHP + MYSQL ewentualnie inne technologie typu Nodejs. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

W czym tylko chcesz. Może być w Ruby, może być w Node, może być cokolwiek co zapewnia solidne bebechy. 

Front jak to front, nie pozostaje nic innego niż HTML zaczynając od zupełnie czystego a kończąc na jakimś Pug-u bądź innym konwerterze.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, XwReK napisał:

Technologie node.js  to nieźle do panelu gracza po huk to?

Czemu nie ? Technologia taka sama jak PHP, ruby czy nawet obszerne ASP.NET. Każdy pisze backend w tym w czym umie

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SpartaN napisał:

Czemu nie ? Technologia taka sama jak PHP, ruby czy nawet obszerne ASP.NET. Każdy pisze backend w tym w czym umie

Po co to do panelu gracza SA-MP? Może do panelu hostingowego tak,ale do panela gracza? od kiedy to się node używa? ☺️ Zawsze było PHP,HTML,SQL i z podstawową wiedzą można było coś takiego napisać.Mam nawet jakiś panel gracza u siebie na dysku i on jest w PHP napisany.Zresztą... piszcie w czym chcecie,ale za panelik na node.js to ładne pieniążki dostanie programista .

Edytowane przez XwReK
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, XwReK napisał:

Zresztą... piszcie w czym chcecie,ale za panelik na node.js to ładne pieniążki dostanie programista .

Dlaczego mierzysz ten język tak wysoką miarą ? Przecież node.js wcale nie jest taki trudny jak się wydaje, a liczba jego programistów na rynku ciągle rośnie. 

Jest to stosunkowo nowa, ale bardzo szybka i innowacyjna technologia. Dodatkowo z tego co wiem to utrzymanie projektu w nodzie jest rzeczą bardzo przyjemną. 

Czasem lepiej jest korzystać z nowszych i lepszych rozwiązań nawet do tych niewielkich projektów  

Ps. Programiści node liczą sobie podobnie jak Ci od PHP :v

Edytowane przez SpartaN
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, SpartaN napisał:

 

Dlaczego mierzysz ten język tak wysoką miarą ? Przecież node.js wcale nie jest taki trudny jak się wydaje, a liczba jego programistów na rynku ciągle rośnie. 

Jest to stosunkowo nowa, ale bardzo szybka i innowacyjna technologia. Dodatkowo z tego co wiem to utrzymanie projektu w nodzie jest rzeczą bardzo przyjemną. 

Czasem lepiej jest korzystać z nowszych i lepszych rozwiązań nawet do tych niewielkich projektów  

Bosz  Mi chodzi o koszty,drożej wyjdzie panel na node.js niż na PHP.

Niech piszą sobie w czym chcą ale nigdy nie widziałem,żeby jakiś serwer SA-MP miał panel na node.js dlatego mówie ze swojej perspektywy.

Jak ktoś chce niech sobie pisze w czym chce,ja tylko mówię jak wyglądają panele gracza.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wąski TDW
      Witam! Poszukujemy rozkręconych serwerów do gier multiplayer na sieć Pykownia.pl
       
      Wolne stanowisko: Właściciel Serwera
      Ilość miejsc: Nieograniczona
       
      Kontakt:
      GG: 9242737 (Najszybsza forma kontaktu)
      Steam: Steam Community :: Wąski TDW | Pykownia.pl
    • Przez LiveServer
      Tylko dziś 20% rabatu na wszystkie serwery.
      Hosting gier Multiplayer LiveServer.pl

    • Przez hejven
      Witam jak w nazwie tematu prosze was o pomoc w wybraniu podkładki do gier multiplayer (Counter-Strike 1.6). Podkładka ma być do 80zł. Nie znam się zabardzo więc po to ten temat..
      Na oku mam marki takie jak Steelseries, razer.
      1. SteelSeries QCK Heavy
      2. SteelSeries QCK+ NAVI EDITION
      3. SteelSeries QCK+ FNATIC EDITION
      4. SteelSeries QCK+ SK.gaming EDITION
      5. SteelSeries QCK+
      o innych nie myślałem ale można podawać
      Prosze was też jak jest to mozliwe podać podkładke na stronie ceneo..
      I wytłumaczcie mi dlaczego SS QCK+ NAVI EDITION jest droższa od pozostałych? Najbardziej zastanaia mnie to dlaeczego jest droższa od QCK+. Czyżby chodz jedynie od wzór? czy jakiś poślizg inny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...