Skocz do zawartości

Wykonanie głównych i bocznych belek (cellpic) podobnych jak w załączniku


skull2k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co wykonać? Belki, główna belkę i boczna
Informacje dodatkowe: coś podobnego jak na załączonym są, lecz aby były w lepszej rozdzielczośći
Sposób płatności: przelew
Cena: do ustalania, ale myślę o małej kwocie
Kontakt: na forum

Ps. Gdyby ktoś podjął się zrobienia za darmo byłbym bardzo wdzięczny ☺️

image

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Co wykonać?: Layout dla stron z kamerkami online (+18)
      Za cenę: do 1000zł
      Sposób płatności: Przelew/PayPal
      Kontakt: raczej PW / email: xxwrekk@gmail.com
      (po kontakcie ze mną na pw czy email mogę podać jakiś komunikator w celu płynniejszej rozmowy)
      TROCHĘ O REALIZACJI
      Jak w nazwie tematu - poszukuję kogoś kto wykona mi layout dla strony z kamerkami coś jak popularna strona (18+) "showup.tv".
      Szukam kogoś kto "wzorując" się na wyżej podanej stronie stworzy coś ładnego i prostego, które będzie się wyróżniać na tle innych.

      Do stworzenia będą m.in takie rzeczy jak:
      - strona główna
      - wygląd transmisji
      - profil użytkownika, profil edycji użytkownika (opcje profilu)
      - wygląd transmisji prywatnych (grupowych/transmisji prywatnych)
      - wygląd panelu osoby transmitującej / również w wersji ustawień
      - wygląd listy użytkowników
      - wygląd strony doładowania waluty ("żetonów")
      - wygląd panelu prywatnych wiadomości
      - wygląd prostego panelu logowania i strony ostrzegającej o treściach +18
      (UWAGA): Podczas tego zlecenia grafik będzie musiał wejść na stronę z treściami (+18), więc jeśli masz z tym problem - to nie jest to zlecenie dla ciebie.
      Zależy mi aby portal prezentował się w kolorach jasno-niebieskim / ciemno-niebieskim (zależy co będzie ładniej wyglądać).
      Dla przykładu "prostego wyglądu" i "kolorystyki" mogę podać (https://filmy.segaw.pro/index.php) , ale proszę nie wzorować się tylko na tym.
      Layout będzie kodowany pod najnowsze standardy czyli m.in RWD, więc nie mogę sobie pozwolić na elementy, które potem nie będą mi się ładnie skalowały po zakodowaniu.
      Nie wymagam jakichś abstrakcji - to po prostu ma być ładne i przejrzyste, które będzie dobrze wyglądać na każdym urządzeniu.
      Osoby nie zainteresowane proszę o nie komentowanie tego tematu i nie zadawanie zbędnych i głupich pytań - bo nie mam czasu na tego typu odpowiedzi.
      Zależy mi na tym, żeby praca została dobrze wykonana, także szukam kogoś, kto za się na rzeczy a nie osób, które dopiero z grafiką zaczynają.
      Jeszcze raz przypomnę, że to ma być szata graficzna pod portal z kamerkami online a nie gaming'owy layout - to proszę też wziąć po uwagę.

      Osobom zainteresowanym zleceniem odpowiem na resztę ewentualnych pytań po kontakcie ze mną.
      Jakby ktoś mnie nie kojarzył to tutaj jakieś dawne opinie, od osób z którymi miałem styczność. 
       
    • Witam, zlecę wykonanie bannera o tematyce GTA V Online
      1350x300 px
      Proszę się wzorować tym (załącznik)
      Zależy mi na zachowaniu szarego tła

    • Avatar. Kolorystyka: żółta, bądź czerwona
      Wymiary: 400x400
      Napis: SSNT /SSNT
      Coś na wzór:

    • Witam, mam głupie pytanie ale nie umiem sobie do końca poradzić. Jak poszerzyć taką belkę?

    • Co wykonać?: Poniżej
      Za cenę: Do dogadania
      Sposób płatności: Przelew
      Kontakt: PW.
      Cześć,
      potrzebuje pomocy lub zlecę wykonanie gry - warcabów.
      Zrobiłem: plansze, pionki, ruch pionków (niedokładne)
      Mam problem ze zrobieniem:
      - granicy szachownicy (aby nie można było przesunąć pionków poza szachownice)
      - gdy nacisnę na dany kafelek (kwadrat) ma w konsoli pokazywać się nazwa danego kafelka np. A1
      - przesuwanie się pionków tylko i wyłącznie o jedno pole w lewo-skos i prawo-skos (teraz można je przesuwać po całej szachownicy)
      - bicie przeciwnika
      - dodanie damek 
      - uporządkowanie kodu
      import javax.swing.*; import java.awt.*; import java.awt.event.MouseAdapter; import java.awt.event.MouseEvent; import java.awt.event.MouseMotionAdapter; import java.util.ArrayList; import java.util.List; public class Plansza extends JComponent { private final static int SQUAREDIM = (int) (Pionek.getDimension() * 1.25); private final Dimension dimPrefSize; private boolean ruch = false; private int deltax, deltay; private PozycjaPionka kontrolaPozycji; private int oldcx, oldcy; private final List<PozycjaPionka> posChecks; public Plansza() { posChecks = new ArrayList<>(); int BOARDDIM = 8 * SQUAREDIM; dimPrefSize = new Dimension(BOARDDIM, BOARDDIM); addMouseListener(new MouseAdapter() { @Override // mysz wcisnieta public void mousePressed(MouseEvent me) { int x = me.getX(); int y = me.getY(); for (PozycjaPionka posCheck : posChecks) if (Pionek.contains(x, y, posCheck.cx, posCheck.cy)) { Plansza.this.kontrolaPozycji = posCheck; //wracanie na swoje pole, po złej próbie ruchu oldcx = posCheck.cx; oldcy = posCheck.cy; // nie wiem co to deltax = x - posCheck.cx; deltay = y - posCheck.cy; ruch = true; return; } } @Override // zwolnienie myszy public void mouseReleased(MouseEvent me) { if (ruch) ruch = false; else return; int x = me.getX(); int y = me.getY(); kontrolaPozycji.cx = (x - deltax) / SQUAREDIM * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; kontrolaPozycji.cy = (y - deltay) / SQUAREDIM * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; for (PozycjaPionka posCheck: posChecks) if (posCheck != Plansza.this.kontrolaPozycji && posCheck.cx == Plansza.this.kontrolaPozycji.cx && posCheck.cy == Plansza.this.kontrolaPozycji.cy) { Plansza.this.kontrolaPozycji.cx = oldcx; Plansza.this.kontrolaPozycji.cy = oldcy; break; } kontrolaPozycji = null; repaint(); } }); addMouseMotionListener(new MouseMotionAdapter() { @Override // przeciaganie myszy public void mouseDragged(MouseEvent me) { if (ruch) { kontrolaPozycji.cx = me.getX() - deltax; kontrolaPozycji.cy = me.getY() - deltay; repaint(); } } }); } public void dodaj(Pionek pionek, int row, int col) { PozycjaPionka posCheck = new PozycjaPionka(); posCheck.pionek = pionek; posCheck.cx = (col - 1) * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; posCheck.cy = (row - 1) * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; posChecks.add(posCheck); } @Override public Dimension getPreferredSize() { return dimPrefSize; } @Override protected void paintComponent(Graphics g) { rysowaniePlanszy(g); for (PozycjaPionka posCheck: posChecks) { if (posCheck != Plansza.this.kontrolaPozycji) { posCheck.pionek.draw(g, posCheck.cx, posCheck.cy); } } if (kontrolaPozycji != null) { kontrolaPozycji.pionek.draw(g, kontrolaPozycji.cx, kontrolaPozycji.cy); } } private void rysowaniePlanszy(Graphics g) { ((Graphics2D) g).setRenderingHint(RenderingHints.KEY_ANTIALIASING, RenderingHints.VALUE_ANTIALIAS_ON); for (int row = 0; row < 8; row++) { g.setColor(((row & 1) != 0) ? Color.GRAY : Color.WHITE); for (int col = 0; col < 8; col++) { g.fillRect(col * SQUAREDIM, row * SQUAREDIM, SQUAREDIM, SQUAREDIM); g.setColor((g.getColor() == Color.GRAY) ? Color.WHITE : Color.GRAY); } } } private static class PozycjaPionka { public Pionek pionek; public int cx; public int cy; } } import java.awt.*; public final class Pionek { public enum JakiPionek { BLACK,RED } private final static int DIMENSION = 50; private final JakiPionek jakiPionek; public Pionek(JakiPionek jakiPionek) { this.jakiPionek = jakiPionek; } public void draw(Graphics g, int cx, int cy) { int x = cx - DIMENSION / 2; int y = cy - DIMENSION / 2; g.setColor(jakiPionek == JakiPionek.BLACK ? Color.BLACK : Color.WHITE); g.fillOval(x, y, DIMENSION, DIMENSION); g.drawOval(x, y, DIMENSION, DIMENSION); } public static boolean contains(int x, int y, int cx, int cy) { return (cx - x) * (cx - x) + (cy - y) * (cy - y) < DIMENSION  * DIMENSION / 2; } public static int getDimension() { return DIMENSION; } } import javax.swing.*; import java.awt.*; public class Main extends JFrame { public Main (String tytul) { super(tytul); setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE); //pozwala zakonczyc program x-em Plansza plansza = new Plansza(); // tworzenie planszy do gry // dodawanie pionkow plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 7); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 7); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 7); setContentPane(plansza); pack(); setResizable(false); setVisible(true); } public static void main(String[] args) { Runnable warcaby = () new Main("W A R C A B Y"); EventQueue.invokeLater(warcaby); } }
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×