Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Zablokowali mi konto na Facebooku. Nietypowa aktywność


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zablokowali mi konto na Facebooku bez powodu.

"Twoje konto zostało zablokowane. Odnotowaliśmy nietypową aktywność na Twoim koncie. To może oznaczać że ktoś użył Twojego konta bez Twojej wiedzy.

Konto zablokowane czerwca 9, 2021.

Aby Cię chronić, Twój profil jest niewidoczny dla użytkowników na Facebooku i nie możesz korzystać ze swojego konta."

Mało tego dwa razy potwierdzałem zdjęciem dowodu dwa razy dostałem od nich linki tyle że podane hasła przez nich do konta nie działały.

Proszę o pilną pomoc jak ewentualnie odzyskać swoje konto i całą resztę zdjęć. Pozdrawiam. 

Facebook Odnotowaliśmy nietypową aktywność na Twoim koncie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że nie ma supportu... Posunąłem się do tego, że na kartce białej położyłem dowód i wyjaśnienie napisałem na tejże kartce... Bo nawet nie można dorzucić nic od siebie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Nadredaktor napisał:

Problem w tym, że nie ma supportu... Posunąłem się do tego, że na kartce białej położyłem dowód i wyjaśnienie napisałem na tejże kartce... Bo nawet nie można dorzucić nic od siebie.

Nie ma alternatywnej metody załatwienia tego.
Musisz czekać na ich odpowiedź co niestety trochę potrwa. Ewentualnie szukać w zakładkach pomocy fb dalszej opcji kontaktu z nimi.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

Cześć. Oznacza to z reguły, że ktoś zalogował się na Twoje konto z nowego urządzenia albo kraju odległego o tysiące kilometrów z którego logowanie nastąpiło po raz pierwszy.

Facebook traktuje to jako "nową podejrzaną aktywność" i blokuje konto na czas określony. Google robi podobnie. 

Sprawdź swój e-mail, Facebook powinien wysłać ci wiadomość i powinno w niej pisać dlaczego konto zostało zablokowane. 

Ostatnio było głośno o wycieku największej bazy haseł ponad 8 miliardów unikalnych rekordów. Oczywiście jest to zlepek wszystkich dotychczasowych wycieków w tym 500 mln haseł z Facebooka, ale ogrom jednak robi wrażenie.

Zalecałbym po odzyskaniu konta włączyć funkcję 2FA czyli Uwierzytelnienie dwusłownikowe, bo to standard w obecnych czasach.

55 minut temu, Kirito napisał:

Ewentualnie szukać w zakładkach pomocy fb dalszej opcji kontaktu z nimi.

Z Facebookiem nie da się kontaktować o tak i popisać sobie na Helpdesku. Nie starczyło by im ludzi aby odpisywać na te wszystkie wiadomości. Mogą to robić jedynie firmy, albo osoby które prowadzą kampanie reklamowe na Facebooku. 👍

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość Paulina
      Przez Gość Paulina
      Witam. Mam problem z Messenger od Facebooka, pojawia się komunikat "Calls to this api have exceeded the rate limit", dodatkowo nie mogę zalogować się na Facebooka "Nie możesz teraz skorzystać z tej funkcji. Ograniczamy liczbę publikowanych postów, dodawanych komentarzy i innych działań podejmowanych w danym okresie czasu, aby chronić społeczność przed spamem. Możesz spróbować później".
      Co robić?

    • Przez Militarny
      Cześć, podczas próby dodania w XenForo logowania przez Facebooka pojawia się taki o to komunikat 
      Adres URL zablokowany: To przekierowanie nie powiodło się, ponieważ identyfikator URI nie jest na liście dozwolonych identyfikatorów w ustawieniach aplikacji klienta OAuth. Upewnij się, że klient i sieciowy login OAuth są włączone i dodaj wszystkie swoje domeny aplikacji jako ważne adresy URI przekierowań OAuth.
    • Przez SeNioR
      Facebook light blue old simple style (theme) for phpBB2 modified by Przemo.
      Jasnoniebieski styl o tematyce ogólnej wzorowany na dawnym, starym wyglądzie portalu Facebook z 2013 roku. Szablon dostosowany pod phpBB2 1.12.8.
      W razie problemów proszę pisać w tym temacie, lub założyć nowy. Postaram się udzielić darmowego wsparcia.
      Author: kooza Version: 1.0 Category: Facebook, Forums, Social Media Compatibility: 1.12.8 Tested on phpBB2: 1.12.8 Last Updated: 2014 License: GPLv3 Download Facebook phpBB2

      Ukryta zawartość
      Zareaguj na post lub odpowiedz w temacie aby zobaczyć ukrytą zawartość. Previews

    • Przez CzareK
      Protokół Open Graph pozwala na integrację serwisów internetowych z Facebookiem. Umożliwia kontrolę nad prezentacją naszych treści w tym serwisie społecznościowym, a jednocześnie na lepszą ich interakcję z użytkownikami. Zobaczmy jak można wykorzystać to narzędzie na naszej stronie.
      Protokół Open Graph został po raz pierwszy zaprezentowany w kwietniu 2010 roku. Jest to w praktyce zestaw specjalnych znaczników, które umieszcza się w sekcji head strony internetowej i które mają na celu dokładne opisanie tego, co się na tej stronie znajduje. Przekazywane w ten sposób informacje są później wyświetlane na tablicy użytkownika, który kliknął “Lubię to”, a także odpowiednio umieszczane w jego profilu - ogólnie rzecz biorąc opisują sposób, w jaki dana strona będzie widoczna w Facebooku. Protokół powstał do opisywania stron reprezentujących rzeczywiste byty, takie jak filmy, miejsca, osoby, gry czy zespoły muzyczne, ale można za jego pomocą opisywać również artykuły czy wpisy na blogu.
      Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dokumentacji Facebooka. Warto też zerknąć na oficjalną stronę protokołu Open Graph, gdzie zapoznać się można z wszystkimi jego możliwościami.
      Znaczniki Open Graph opisujące zawartość strony mogą wyglądać na przykład tak:
      <meta property="og:site_name" content="Pecetowicz" /> <meta property="og:title" content="pecetowicz - najlepsze forum komputerowe" /> <meta property="og:type" content="article" /> <meta property="og:url" content="https://www.pecetowicz.pl/topic/protokol-open-graph-52876/" /> <meta property="og:image" content="https://www.pecetowicz.pl/images/article.png" /> <meta property="og:description" content="http://samples.ogp.me/390580850990722" /> Nieco głębiej mogą integrować się z Facebookiem strony, które poświęcone są konkretnym osobom, miejscom lub przedmiotom, na przykład aktorowi, filmowi, zespołowi muzycznemu, restauracji czy hotelowi. Gdy użytkownik “polubi” taką stronę, zostanie ona automatycznie dodana do sekcji “Ulubione” jego profilu.
      Zobaczmy jak wyglądają znaczniki OG w poświęconym filmom serwisie Filmweb. Poniższe znaczniki posłużyły do opisu filmu “Cruella”:
      <meta property="og:title" content="Cruella"> <meta property="og:description" content="Cruella (2021) - Historia o buntowniczych początkach jednej z najbardziej znanych i genialnych postaci, legendarnej Cruelli de Mon."> <meta property="og:type" content="video.movie"> <meta property="og:url" content="https://www.filmweb.pl/film/Cruella-2021-754536"> <meta property="og:site_name" content="Filmweb"> <meta property="fb:app_id" content="226887730845"> <meta property="og:image" content="https://fwcdn.pl/fpo/45/36/754536/7946711.3.jpg"> <meta property="og:image:type" content="image/jpeg"/> Jeśli ktoś “polubi” stronę “Cruella” w serwisie Filmweb, film ten automatycznie zostanie umieszczony w sekcji “Ulubione -> Filmy” w profilu na Facebooku.
      Wymagane znaczniki Open Graph
      Facebook wymaga aby strona posiadała w sekcji head cztery znaczniki OG:
      og:title - tytuł strony og:type - typ treści (dostępne typy zostały wymienione w dalszej części tekstu) og:url - adres strony og:image - obrazek, który będzie użyty jako miniaturka; musi mieć rozmiary co najmniej 50 x 50 pikseli, proporcje maksymalnie 3:1 i być zapisany w formacie JPG, PNG lub GIF; można umieścić kilka znaczników og:image, ale jako główny będzie traktowany pierwszy z nich Opcjonalnie możemy umieścić kilka dodatkowych znaczników:
      og:site_name - nazwa serwisu; będzie wyświetlona pod tytułem strony jako link prowadzący do strony głównej naszego serwisu og:description - krótki opis treści fb:app_id - identyfikator aplikacji w serwisie Facebook (jeśli takową posiadamy - na przykład do automatycznej publikacji wpisów na stronie) fb:admins - administratorzy strony (identyfikatory liczbowe oddzielone przecinkami) Warto wiedzieć, że znaczniki og:title i og:type można zmieniać tylko do pewnego momentu. Gdy nasza strona zostanie “polubiona” 50 razy nie będziemy mogli zmienić tytułu strony, a po osiągnięciu 10 tysięcy “lajków” nie będziemy mogli zmienić jej typu. Oznacza to, że niezależnie od zawartości tych znaczników Facebook będzie “pamiętał” ich poprzednie wartości.
      Jak widać protokół Open Graph daje nam spore możliwości jeśli chodzi o kontrolę sposobu prezentacji naszych treści w Facebooku.
      Zdecydowanie warto poświęcić trochę czasu na dopracowanie znaczników OG - na pewno zwróci się nam to w postaci nowych użytkowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...