Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Zadanie z Informatyki. Stwórz witrynę z określonymi cechami CSS


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adam

Cześć tak jak na zdjęciu potrzebuje takiej strony pomoże ktoś? 

Zadanie z Informatyki. Stwórz witrynę z określonymi cechami CSS. Kazimierz Dolny. Mikołajki. Lublana. Kraków. Wenecja. Strasburg.

Cechy CSS witryny internetowej

Plik style.css zawiera formatowanie dla:

  • sekcji głównej: kolor tła #FFCC6
  • głównego kontenera, w którym znajdują się pozostałe elementy strony: szerokość 90%, wysokość 600px, marginesy zewnętrzne ustawione na auto;
  • blok pionowy: szerokość 25%, wyrównanie tekstu do środka, margines zewnętrzny lewy 5%, margines zewnętrzny prawy 5%
  • blok zawierający grafikę...
  • blok zawierający opis danego miasta...

adadaweaeaeaaa.PNG

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Mogę Cię nauczyć jak potrzebujesz 🙂 wystawiam FV. Przyda mi się dodatkowa podkładka pod IP-Box 😛 

Jak jesteś zainteresowany, to priv.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

Hej. Jeżeli ty tak będziesz robił te zadania z informatyki to nigdy się nie nauczysz.

Próbowałeś chociaż sam do tego podejść? 😛 To są naprawdę podstawy CSS, HTML. 

Przynajmniej zacznij, a my możemy dokończyć kod jeżeli utkniesz na jakimś punkcie. 

  • Lubię to! 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Administrator

Drogi Adamie - zapytam wpierw. Po typie zadania wnioskuję że to taka 3/4 klasa technikum tak więc - co ty chcesz wynieść z tej szkoły?

Poszedłeś tam bo od innych dowiedziałeś się że będzie można grać w CSa czy jednak jest za tym pozytywny happy-end i specjalizujesz się bardziej w którejś dziedzinie a kodowanie nie jest twoim "konikiem"?

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Podobna zawartość

    • Gość Jakiseqre
      Przez Gość Jakiseqre
      Hej. Jest w Polsce bezpłatne lub płatne liceum dla dorosłych? Zaoczne, w weekendy w trybie online (Zdalnie przez komputer) Szukam i szukam, ale kilka stron wydaje mi się podstawionych a praca w tygodniu i 3 lata liceum co dwa tygodnie ostro zajedzie mój organizm a mam od dłuższego czasu problemy ze zdrowiem i nie mogę sobie pozwolić na jego wyniszczanie bo wiadomo jak się to kończy.
      Chodzi mi o uzyskanie wykształcenia średniego, matury nie dam rady zdać bo zawsze byłem "głąbem" jestem po 3 letniej zawodówce, nigdy nie kiblowałem. 
    • Przez SeNioR
      Cześć. Dzisiaj trochę nauki języka angielskiego 🙂. Opiszę jak najprościej się da budowę czasu Present Simple czyli czasu teraźniejszego prostego. Dodam kilka przykładów, aby wszystko było zrozumiałe.
      Present Simple: konstrukcja zdania twierdzącego
      Ogólna konstrukcja zdania twierdzącego w czasie Present Simple jest bardzo prosta i wygląda następująco:
      Osoba + czasownik + reszta zdania
      I work in a factory. She works in an office. He works in an corporation. Present Simple: odmiana czasownika regularnego
      Czasownik w języku angielskim odmienia się przez osoby, tak samo jak w innych językach. Na szczęście, w przypadku języka angielskiego w czasie Present Simple jest to wyjątkowo proste. Musimy pamiętać jedynie o dodanie końcówki-s w trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      Oto przykłady jak zachowuje się zdanie w różnych osobach w czasie Present Simple. Jak widać, nic nie musimy zmieniać oprócz dodania do czasownika końcówk -sw trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      I work in a factory. You work in a factory. He works in a factory. She works in a factory. It works in a factory. We work in a factory. They work in a factory. Jeśli czasownik kończy się na -o, -ch, -sh, -ss lub -x musimy dodać końcówkę -es.
      watch - watches go - goes Przykłady:
      I go to the movies. - Ja chodzę do kina. She goes to the movies. - Ona chodzi do kina. ( 3 osoba) Jeżeli czasownik kończy się na spółgłoskę -y, w 3. osobie liczby pojedynczej musimy zamienić -y na -ie i dopiero dodać końcówkę -s. Takie czasowniki to np. to study, to cry, to try.
      I study. - Ja się uczę. He studies. - On się uczy. ( 3 osoba dlatego ies) I cry. - Ja płaczę. She cries. - Ona płacze. ( 3 osoba) I try. - Ja próbuję. It tries. - Ono próbuje. ( 3 osoba) Present Simple: konstrukcja zaprzeczenia
      Język angielski wymaga czasownika posiłkowego do/does również do konstrukcji zaprzeczenia (negative). Dodatkowo do tworzenia przeczeń używane jest angielskie słówko not.
      Osoba + do/does + not + czasownik + reszta zdania
      I do not have a computer. She does not go to school. Podobnie jak w pytaniach, w 3. osobie liczby pojedynczej używamy czasownika posiłkowego does.
      do + not = znaczy to samo co don’t does + not = znaczy to samo co doesn’t Present Simple: konstrukcja pytania
      Do/does + osoba + czasownik + reszta zdania
      Do you like chocolate? Does he play football? Present Simple: czasownik to be
      Czasownik to be (być) jest czasownikiem nieregularnym i odmienia się przez osoby. W czasie Present Simple odmienia się w następujący sposób:
      I am You are He is She is It is We are you are They are Konstrukcja zdania twierdzącego z czasownikiem to be
      Osoba + to be + reszta zdania
      She is a doctor. Jack and Emma are hungry. I am in the park.
    • Przez SeNioR
      Cześć. Dzisiaj opiszę jak sprowadzić ułamek do wspólnego mianownika. Postaram się wytłumaczyć to jak najprościej się da. Dodam też kilka przykładów.

      Przykłady sprowadzania ułamka do wspólnego mianownika
      Weźmy taki ułamek: 1/6 i 3/7
      Najpierw mnożymy mianowniki przez siebie.
      6*7 = 42. Otrzymaliśmy liczbę 42 która jest naszym wspólnym mianownikiem. Brakuje nam jeszcze licznika.
      1/6 = BRAK/42
      3/7 = BRAK/42
      Aby uzyskać licznik musimy rozszerzyć (pomnożyć) liczniki tak aby zgadzały się one z mianownikiem. Czyli mnożymy na odwrót mianownik z licznikiem.
      1*7 = 7
      3*6 = 18
      1/6 * 7/7 = 7/42
      3/7 * 6/6 = 18/42
    • Przez SeNioR
      Witajcie. W poprzednim temacie opisałem w jak najprostszy sposób na czym polega skracanie ułamków. Dzisiaj opiszę na czym polega rozszerzanie czyli inaczej mnożenie ich. Reguła jest odwrotna do skracania czyli zamiast dzielenia, mnożymy licznik i mianownik przez tę samą, możliwie najmniejszą liczbę.

      PRZYKŁADY ROZSZERZANIA UŁAMKÓW
      Wykonujemy rozszerzenie ułamka. My decydujemy przez jaką liczbę chcemy pomnożyć licznik i mianownik. Dajmy na to liczba „6”.
      3/4 * 6/6 = 18/24
      2/3 * 2/2 = 4/6
      Co to jest iloraz? Iloraz mówi nam Ile razy, dana liczba może występować w liczniku i mianowniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...