Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Mativve

Unreal Engine - wywala błąd po paru minutach pracy

Promowane odpowiedzi

Witajcie

Otóż mam problem z programem Unreal Engine oraz z grami stworzonymi na tym silniku. Po uruchomieniu po kilku minutach pracy wywala błąd na przykład:

 

Spoiler

Fatal error: [File:D:\Build\++UE4+Release-4.18+Compile\Sync\Engine\Source\Runtime\Windows\D3D11RHI\Private\D3D11Util.cpp] [Line: 182] Unreal Engine is exiting due to D3D device being lost. (Error: 0x887A0006 - 'HUNG')

UE4Editor_Core!FDebug::AssertFailed() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\core\private\misc\assertionmacros.cpp:414]
UE4Editor_D3D11RHI!TerminateOnDeviceRemoved() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11util.cpp:192]
UE4Editor_D3D11RHI!VerifyD3D11Result() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11util.cpp:231]
UE4Editor_D3D11RHI!FD3D11Viewport::PresentChecked() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11viewport.cpp:289]
UE4Editor_D3D11RHI!FD3D11Viewport::Present() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11viewport.cpp:472]
UE4Editor_D3D11RHI!FD3D11DynamicRHI::RHIEndDrawingViewport() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11viewport.cpp:593]
UE4Editor_RHI!FRHICommandList::EndDrawingViewport() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\rhi\private\rhicommandlist.cpp:1607]
UE4Editor_SlateRHIRenderer!FSlateRHIRenderer::DrawWindow_RenderThread() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\slaterhirenderer\private\slaterhirenderer.cpp:883]
UE4Editor_SlateRHIRenderer!TGraphTask<TEnqueueUniqueRenderCommandType<`FSlateRHIRenderer::DrawWindows_Private'::`29'::SlateDrawWindowsCommandName,<lambda_b54cc6f72dfaa1ae60b82f1ff2308b27> > >::ExecuteTask() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\core\public\async\taskgraphinterfaces.h:784]
UE4Editor_Core!FNamedTaskThread::ProcessTasksNamedThread() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\core\private\async\taskgraph.cpp:651]
UE4Editor_Core!FNamedTaskThread::ProcessTasksUntilQuit() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\core\private\async\taskgraph.cpp:560]
UE4Editor_RenderCore!RenderingThreadMain() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\rendercore\private\renderingthread.cpp:327]
UE4Editor_RenderCore!FRenderingThread::Run() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\rendercore\private\renderingthread.cpp:461]
UE4Editor_Core!FRunnableThreadWin::Run() [d:\build\++ue4+release-4.18+compile\sync\engine\source\runtime\core\private\windows\windowsrunnablethread.cpp:76]

 

 

Reszta aplikacji i gier działa bez zarzutów (nawet Rainbow Six Siege czy też Unity3D).

 

Specyfikacja:

Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-6600 CPU @ 3.30GHz (4 rdzeniowy)

Karta graficzna: GeForce GTX 660

System: Windows 10 64-bitowy

RAM: 16GB

 

Zasilacz nowy - 700setka

 

Wszystkie aktualizacje karty graficznej oraz systemu są aktualne.

 

Wykres z MSI afterburner:
 

Spoiler

Zielony - Program uruchomiony w stanie spoczynku

Czerwony - Program uruchomiony i wykonywanie prac

Pomarańczowy - Moment wywalenia błędu

Inkedwykres_LI.jpg.91ae97fd49ae4628af9b9b45d88f1cdd.jpg

 

 

Core Clock oraz Memory Clock są zmienione, ponieważ czytałem trochę na innych forach co zmienić ale boje się aby czegoś nie zepsuć (nie jestem hardware'owcem ;) ) więc zostawiłem tak jak jest. Próbowałem już chyba wszystkiego. Również odinstalowania całego Epic Game Launcher'a wraz z komponentami, czyszczeniem po dezinstalacji, zrestartowania systemu oraz ponownym przeczyszczeniu komputera.

 

Prosiłbym o pomoc i nie naśmiewanie się jeśli czegoś nie zrozumiem (nie jestem hardware'owcem ;) );

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

 

PS: Na nowego kompa mnie nie stać także proszę powstrzymać się o tego typu komentarzy (no chyba, że mój staruszek faktycznie jest na wykończeniu)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ty mordo,ale jak Ci wywala to Ty powinnieneś obniżyć zegary a nie podwyższyć :D .

 

Ja mam tak ustawione jak gram,bo mialem ten sam problem też mi wywalało obniżam zegary jak gram i jest gites.

 

 

`.png

Edytowane przez FrageN
  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, FrageN napisał:

Ty mordo,ale jak Ci wywala to Ty powinnieneś obniżyć zegary a nie podwyższyć :D .

 

Domyślnie jest CC 0 i MC 0. O ile obniżyć ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mativve napisał:

Domyślnie jest CC 0 i MC 0. O ile obniżyć ?

 

Lookaj screena dodałem ja zmniejszam o tyle ale ja to tak sobię robie na czuja zmniejsz tak o 150 na sam początek i zobacz czy Ci będzie wywalać czy nie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@FrageN Mogę maksymalnie tyle ustawiać (spokojnie tylko zmieniłem wartości i nic nie akceptowałem):
 

Spoiler

image.png.d7b14c23945095a2bbf5f829eb0dc718.png

 

 

#EDIT: A więc tak: Zmieniłem Core Clock na -35 oraz Memory clock na -120. Narazie nie ma problemów. Pogram chwilę i dam znać.

Edytowane przez Mativve

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to zostaw ten core clock na -105 memory daj tak -120 i zobacz czy Ci bedzie wywalać,zmiany akceptujesz tym ptaszkiem,nie bój się to nic nie robi tylko obniżasz zegary ,nic złego się nie może stać :)

  • Lubię to! 1
  • Super 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@FrageN Na Razie działa bez zarzutów. Gdyby znowu coś było nie tak będę pisał ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Utwórz konto

Utwórz konto. To darmowe i bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×