Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Ardex

Zamykanie tematów w dziale FAQ (MyBB)

Promowane odpowiedzi

Ardex    180

Cześć,

 

proponuję, żeby tematy w działach FAQ nie były zamykane zamykane. Często zdarza się, że poradniki mogą zawierać pewne błędy, więc poprzez komentarze można je poprawić, podać rozwiązanie bardziej optymalne i zgodne ze standardami, lub po prostu dopowiedzieć coś, co nie zostało poruszone.

Edytowane przez Ardex
  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kiedyś tak było i najczęściej pojawiały się posty typu "pomocne +".. :/ Sam nie wiem, zawsze możesz zgłosić temat albo napisać moderatorowi na PW, żeby go otworzył.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ardex    180
34 minuty temu, Antk napisał:

Możesz napisać autorowi prośbę o poprawę. Zbędne.

 

Gdy wątek jest zamknięty to jego autor też chyba nie ma możliwości edytowania.

 

 

41 minut temu, Mendelson. napisał:

"Zgłoś" :)

 

26 minut temu, vireless napisał:

możesz zgłosić temat albo napisać moderatorowi na PW, żeby go otworzył.

 

Teoretycznie tak, ale to jest utrudnianie Wam życia. Załóżmy sytuację, że kilku użytkowników będzie chciało odpowiedzieć, mielibyście straszny spam na PW, żeby otworzyć temat, a potem go zamknąć po każdej udzielonej odpowiedzi. Dodatkowo, załóżmy, że wysłałem taką wiadomość z prośbą o otwarcie i temat został otwarty, a ja wejdę na forum dopiero kilka godzin później, w tym czasie mogą zostać napisane posty takie, o których wspominasz - "pomocne +1" itd

 

26 minut temu, vireless napisał:

Kiedyś tak było i najczęściej pojawiały się posty typu "pomocne +".. :/

 

Można by dodać w tych działach notatkę w zauważalnym miejscu, żeby nie pisać tego typu postów. Przez pewien czas, na pewno będą takie posty, bo nie każdy się do tego przyzwyczai, ale po jakimś czasie kasowania takich postów już więcej raczej nie pojawiałyby się kolejne tego typu.

Edytowane przez Ardex

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Salva    3,298

Dla mnie jest git, poradnik zamykany jest nie zaraz po, a mija kilka godzin. Jak jesteś dziennie i nie masz "wywalone", to przeczytasz poradnik i dopiszesz swoją wersję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
SeNioR    6,701

Poradniki są sprawdzane jeżeli jest błąd to poprawiamy. Dodatkowo autor ma możliwość poprawy tematu (zależy od grupy) ale bodajże do 24h. A jak po tym czasie nie będzie mógł edytować to opcja "Zgłoś" w zgłoszeniu napisać aby poprawić temat na wersję (tutaj poprawiony temat) i tyle ;)  Nie ma sensu zostawiać otwartych tematów bo przerabialiśmy to już wcześniej. Będą posty typu "super, dzięki, leci plus".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Michael    1,226

To tak jak np. w firmach hostingowych masz FAQ to nie masz możliwości komentowania tego, jeżeli czegoś nie rozumiesz to piszesz im maila albo dzwonisz. U nas jest tak samo, jeżeli czegoś się nie rozumie to trzeba napisać w odpowiednim dziale.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ardex    180
2 godziny temu, SeNioR napisał:

Poradniki są sprawdzane jeżeli jest błąd to poprawiamy. Dodatkowo autor ma możliwość poprawy tematu (zależy od grupy) ale bodajże do 24h. A jak po tym czasie nie będzie mógł edytować to opcja "Zgłoś" w zgłoszeniu napisać aby poprawić temat na wersję (tutaj poprawiony temat) i tyle ;)  Nie ma sensu zostawiać otwartych tematów bo przerabialiśmy to już wcześniej. Będą posty typu "super, dzięki, leci plus".

 

Tutaj nie chodzi o jakieś błędy tylko oto, że jakieś kwestie mogą zostać nie poruszone, a warto o nich napisać. Odnośnie zbędnych postów - "dzięki plus" - to są fora, gdzie tematy w działach poradniki/faq są otwarte, a takie posty się nie pojawiają.

 

5 minut temu, Michael napisał:

jeżeli czegoś się nie rozumie to trzeba napisać w odpowiednim dziale.

 

Nie oto chodzi

Dnia 16.01.2016 at 17:46, Ardex napisał:

Często zdarza się, że poradniki mogą zawierać pewne błędy, więc poprzez komentarze można je poprawić, podać rozwiązanie bardziej optymalne i zgodne ze standardami, lub po prostu dopowiedzieć coś, co nie zostało poruszone.

Edytowane przez Ardex

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Michael    1,226
5 minut temu, Ardex napisał:

 

Tutaj nie chodzi o jakieś błędy tylko oto, że jakieś kwestie mogą zostać nie poruszone, a warto o nich napisać. Odnośnie zbędnych postów - "dzięki plus" - to są fora, gdzie tematy w działach poradniki/faq są otwarte, a takie posty się nie pojawiają.

 

 

Nie oto chodzi

Ale to też można oprzeć na moim przykładzie. Gdy klient (chodzi o hosting) zauważy nie jasność lub błąd to prędzej czy później napisze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×